dinsdag 5 juli 2011

Welkom op mijn site

Het werd wel tijd dat ik eens een eigen site kreeg..... vond ik zelf. En aangezien ik dat vond heb ik mezelf maar eens verwend met een leuke site. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn lieve gezin. Om ons verhaal van de afgelopen 2 1/2 jaar (nog eens) kwijt te kunnen en zichtbaar te maken voor meer mensen. Eugène kan hier ook mooi herdacht worden, met een mooie foto van hem. En natuurlijk mogen die leuke kinderen (die ook mij regelmatig het bloed onder mijn nagels halen en meer.....) ook niet ontbreken.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan nooit meer zonder mijn kinderen. Maar net als ieder andere moeder, zijn ook zij me wel eens teveel. Ondanks dat ik nu 100% thuismoeder ben. Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik 13 september de vlag waarschijnlijk uithang als Jutte eindelijk een plekje krijgt op de peuterspeelzaal. Eindelijk krijg ik dan ook echt eens tijd voor mezelf. En die tijd hoop ik dan te vullen met boodschappen doen, klusjes waar ik nooit aan toe kom met mijn kindvormige aanhangsel, schoonmaken en oh ja.... iets voor mezelf! Sporten? Puzzelen? Schilderen? Creatieve dingen? Of misschien wel een extra schoonheidsslaapje (want dat kan ik ook wel gebruiken....). Dat zie ik dan wel weer. Ik ga in ieder geval mijn best doen om een leuke baan te vinden die te combineren is met mijn lieve gezinnetje en alles wat daarbij hoort, mijn best doen een goede moeder te zijn (dat lukt nu soms), heel veel tijd en liefde geven aan de kinderen, jullie zo nu en dan even updaten over ons leventje, mijn best doen iets voor mezelf te vinden en als ik dan de rust heb gevonden in me....... dan wordt het tijd om mijn beloftes aan Eugène waar te maken. Maar dat wordt vast volgend jaar...... En oh ja, ik vergeet het belangrijkste, we doen ons best zoveel mogelijk te genieten van en met elkaar, van ons leven. Want het leven is zeker de moeite waard!! Omarm het elke dag en geniet van wat en wie je om je heen hebt vergaard.

Veel plezier op onze site!

Liefs,
Elles Sil en Jutte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten