dinsdag 5 juli 2011

21 november 2010

Nog één dag ben je bij ons thuis. Morgen definitief afscheid. Dat zal wel heel zwaar vallen, want het is zo fijn met jou in huis. De kinderen verzorgen je iedere dag en hebben de kist al helemaal mooi beschilderd. Ik denk dat je ontzettend trots bent! Wat zullen we je missen!! Maar nog even mogen we van je genieten. Ik mis je stem al, je lieve omhelzingen, je zachte lippen op mijn voorhoofd. Maar ik ben zo blij dat je je rust hebt gevonden! Mijn lieve hemel, wat hou ik toch zielsveel van je. En wat kan dat pijn doen...... Ik ga mijn best doen morgen een mooie dag voor je te maken, dat je glimlachend mee kijkt en ziet dat alles gaat zoals jij het wil(de). Nu nog "even" mijn eigen tekst maken voor in het crematorium. Tot ooit lieve schat...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten